Η νέα γενιά γυναικών άνω των 40 ετών που δεν την ακούει με τον χρόνο και τα κλισέ!

Η νέα γενιά γυναικών άνω των 40 ετών που δεν την ακούει με τον χρόνο και τα κλισέ!

Η Polly είναι μητέρα τριών παιδιών και είναι 51 ετών. Τα μαλλιά της είναι μακριά μέχρι τη μέση, φοράει ξεβαμμένα τζιν και μπλουζάκια συγκροτημάτων και δείχνει πολλά-πολλά χρόνια νεότερη. Τόσα που πολλές φορές νομίζουν πως είναι αδερφή της 19χρονης κόρης της.

Η Polly είναι μόνο μία από τις πολλές γυναίκες απροσδιόριστης ηλικίας που δεν φοβούνται τα 40, τα 50, τα 60, μα ούτε έχει και την ψευδαίσθηση πως είναι 19 ετών. «Είμαι πολύ άνετα στο δέρμα μου -γραμμές, γκρίζα μαλλιά και όλα», λέει η ίδια.

Όλο και συχνότερα, ακούγεται η διαπίστωση: «δεν σου φαίνεται ότι είσαι 40 (ή 50 ή 60) χρονών». Το φαινόμενο δεν είναι μια φιλοφρόνηση και δεν έχει να κάνει καθόλου με τις χειρουργικές επεμβάσεις. Οι perennials (αγέραστες, αειθαλείς), όπως πλέον ονομάζονται από την επιστημονική κοινότητα, είναι οι γυναίκες που σχηματίζουν μία νέα, φαινομενικά αγέραστη γενιά της οποίας η ηλικία είναι σχεδόν παραπλανητική σε σχέση με το παρουσιαστικό τους, τον τρόπο ζωής τους και τη φιλοσοφία τους, χωρίς να προβαίνουν σε ακρότητες με χειρουργικά νυστέρια και πλαστικές.

Πολλές από αυτές δεν βάφουν καν τα μαλλιά τους. Ακολουθούν όμως έναν υγιεινό τρόπο ζωής (καλή διατροφή, ύπνο, ποιοτικό χρόνο) και φροντίζουν να ζουν δραστήρια, κοινωνικά και κυρίως διατηρώντας την αισιοδοξία τους.

Η έρευνα της εταιρείας SuperHuman που πραγματοποιήθηκε για την εφημερίδα Telegraph, μελέτησε περισσότερες από 500 γυναίκες και διαπίστωσε ότι το 80% θεωρεί ότι οι υποθέσεις της κοινωνίας για τις μεσήλικες γυναίκες δεν αντιπροσωπεύουν καθόλου τον τρόπο με τον οποίο ζουν τη ζωή τους.

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: Το 96% των γυναικών 40+ δεν αισθάνονται καθόλου μεσήλικες. – Το 80% θεωρεί ότι τα κοινωνικά στερεότυπα που αφορούν τις μεσήλικες γυναίκες δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. – Το 67% θεωρεί ότι βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ζωής του. – Το 84% υποστηρίζει ότι η ηλικία δεν είναι κάτι που καθορίζει τη ζωή του. – Το 91% θεωρεί ότι οι διαφημιστές και οι μεγάλες εταιρείες δεν κατανοούν τις ανάγκες τους αφού εξακολουθούν να επικεντρώνονται στις νεότερες γυναίκες, παρά τη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη των 40 και άνω. – Η έρευνα υποστηρίζει επίσης πως έως το 2020, το 1/3 του γυναικείου εργατικού δυναμικού στο Ην. Βασίλειο θα αποτελείται από γυναίκες ηλικίας 50-55 ετών, οι οποίες θα έχουν τον έλεγχο του 80% του χρήματος.

Μαριανίνα Πάτσα

Πηγή: doctv.gr

Διαβάστε επίσης

Close