10 απλά βήματα για να τα βγάλετε πέρα με το άγχος

10 απλά βήματα για να τα βγάλετε πέρα με το άγχος

Οι συμβουλές αυτές θα σας βοηθήσουν να έχετε λιγότερο άγχος στην καθημερινότητα αλλά και θα σας βοηθήσουν στην πρόληψη της επαγγελματικής εξουθένωσης. Θα σας κάνουν πιο ανθεκτικούς στο στρες και θα σας βοηθήσουν να βρείτε την ισορροπία σας.

Μια ημέρα ξεκούρασης
Ακόμα κι αν το ημερολόγιό σας ξεχειλίζει με ραντεβού και υποχρεώσεις θα ήταν καλό να κρατήσετε μια μέρα ελεύθερη την εβδομάδα για να ξεκουραστείτε. Την ημέρα αυτή, κανένας υπολογιστής δεν είναι ενεργοποιημένος, δεν κάνετε καμιά εργασία ή άλλη υποχρέωση. Με την ημέρα ξεκούρασης επαναφορτίζονται οι δεξαμενές της ενέργειας σας.

Μειώστε τον χρόνο που είστε διαθέσιμοι για θέματα εργασίας
Με τις σημερινές τεχνολογίες (κινητά τηλέφωνα, internet, κλπ.), οι περισσότεροι από εμάς είναι πάντα προσβάσιμοι σε θέματα που έχουν να κάνουν με την εργασία. Θα δουν ένα mail, θα απαντήσουν σε κλήσεις και όλα αυτά πέρα του εργασιακού ωραρίου. Μειώστε την προσβασιμότητα, όπου είναι δυνατόν. Γνωρίζω καλά ότι αυτό δεν είναι πάντα τόσο απλό αλλά επίσης ξέρω πως είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε. Προσπαθήστε να περάσετε ένα Σαββατοκύριακο με το επαγγελματικό τηλέφωνο μακριά σας και χωρίς να ελέγξετε το e-mail σας.

Κλείστε την τηλεόραση
Περάστε κάποια βράδια με φίλους ή τον σύντροφο σας μακριά από οθόνες. Αν επιλέξετε να δείτε τηλεόραση, δείτε προγράμματα που σας ψυχαγωγούν και σας ευχαριστούν.

Μάθετε μια τεχνική χαλάρωσης
Μάθετε μια τεχνική χαλάρωσης ή έναν τρόπο με τον οποίο μπορείτε να χαλαρώσετε. Δεν παίρνει πολύ χρόνο και σίγουρα θα σας γεμίσει γαλήνη και ηρεμία.

Σωστός ύπνος και η μπαταρία επαναφορτίζεται
Αποκτήστε επαρκή ύπνο. Ιδανική διάρκεια ύπνου είναι 7 έως 9 ώρες καθημερινά.

Άσκηση
Η άσκηση είναι πάντα καλή, ειδικά αν κάνετε καθιστική δουλειά. Πολλοί υποστηρίζουν πως δεν έχουν χρόνο για αυτό αλλά δεν είναι έτσι. Δεν είναι απαραίτητο να πάτε γυμναστήριο για να ασκηθείτε. Απλές λύσεις για άσκηση είναι το »πάω παντού με τα πόδια» αν πρόκειται για κοντινές αποστάσεις και το »ξεχνάω το ασανσέρ και παίρνω πάντα τις σκάλες». Είναι απλό και άκρως αποτελεσματικό.

Δημιουργήστε το καταφύγιο σας
Βρείτε το δικό σας καταφύγιο στην πόλη, στην εργασία, στο σπίτι, οπουδήποτε. Ένα χώρο που μπορείτε να αποσυρθείτε για λίγα λεπτά χωρίς να σας ενοχλήσει κανείς. Ακόμη και αν είστε στο γραφείο αποσυρθείτε για πέντε λεπτά στην τουαλέτα και ηρεμήστε.

Τρώτε όσο πιο υγιεινά και σωστά μπορείτε
Σε ταραχώδεις μέρες είναι δύσκολο να τρώτε υγιεινά, αλλά όχι αδύνατο. Πρώτο και πιο σημαντικό από όλα είναι το να μην ξεχνάτε να πίνετε νερό και να τρώτε 2 φρούτα την ημέρα. Δεν είναι δύσκολο και θα σας χαρίσει ευεξία.

Μην αμελείτε τους ανθρώπους γύρω σας
Οι πολλές ώρες εργασίας είναι απειλή για την σχέση με φίλους, με τον σύντροφο και με την οικογένεια. Βρείτε ξανά την συνειδητή επαφή με τους ανθρώπους που νιώθετε άνετα και αφιερώστε τους ποιοτικό χρόνο επικοινωνίας.

Κάντε δώρο στον εαυτό σας
Τι είναι καλό για εσάς; Τι έχετε επιθυμήσει; Ένα ταξίδι; Ένα καλό φαγητό; Μία ταινία στο σινεμά; Ένα αφρόλουτρο με κεριά και ένα καλό βιβλίο; Διαλέξτε στιγμές απόλαυσης και κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας.

Η αληθινή ευτυχία βρίσκεται μέσα στη γαλήνη του νου και της καρδιάς.




Πηγή: tokleidi.com

Διαβάστε επίσης

Close