Καθαρίζοντας το σπίτι χωρίς ...αλληλοσκοτωμούς!

Καθαρίζοντας το σπίτι χωρίς …αλληλοσκοτωμούς!

Η καθαριότητα και γενικά οι οικιακές δουλειές είναι ή θα έπρεπε να είναι μοιρασμένες στους συντρόφους. Εάν φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια από τον σύντροφό σας για την καθαριότητα και την οργάνωση του σπιτιού, δεν είστε οι μόνοι! Μια μελέτη στις ΗΠΑ βρήκε ότι σχεδόν το ήμισυ των αμερικανικών ζευγαριών συγκρούονται με αφορμή την ακαταστασία. Διαβάστε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές για να κάνετε τη διαδικασία ευκολότερη.

1. Αποφασίστε μαζί ποιος θα κάνει τι

“Για να το κάνετε όλο αυτό υποφερτό και για τους δυο σας”, λέει η Christine Kell, ιδιοκτήτρια του Space Gaining στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, “καθίστε μαζί και γράψτε ο καθένας τη δική του λίστα με τις δουλειές. Η λίστα αποτελείται από 3 στήλες με δουλειές : εκείνες που μισείτε, δουλειές που μάλλον σας αρέσει να κάνετε και εκείνες που σας είναι μάλλον αδιάφορες. Στη συνέχεια συζητήστε”. Η επικοινωνία είναι το κλειδί για να εξασφαλίσετε ότι κανείς από τους δύο δεν θα κάνει όλα τα πράγματα που απεχθάνεται.

2. Χρησιμοποιήστε ημερολόγιο

Συμφωνήστε πότε είναι καλό και για τους δυο σας και επιμείνετε σε αυτό. “Δείτε το σοβαρά,” λέει η Kell. “Στείλτε μια πρόσκληση στο ημερολόγιο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και καλέστε ο ένας τον άλλον για να καθαρίσετε. Έτσι είναι σαν να κάνετε μια συμφωνία ή μια σύμβαση μεταξύ σας ότι η καθαριότητα είναι προτεραιότητα”.

3. Σκεφτείτε ποιο θέλετε να είναι το αποτέλεσμα

“Το καλύτερο κίνητρο είναι να φανταστείτε πώς θέλετε να είναι το σπίτι σας μετά” λέει η Kell. “Και οι δύο πρέπει να καθίσετε και να συζητήσετε τις ιδέες σας”. Αυτό σημαίνει ότι συμφωνείτε σε μια ιεραρχία στις δουλειές της λίστας. Αυτό θα διασφαλίσει ακόμη ότι και οι δύο εστιάζετε και δουλεύετε για τον ίδιο στόχο.

4. Διασκεδάστε το

Μπορείτε είτε να γκρινιάζετε και να αναστενάζετε όταν ασχολείστε με το σπίτι είτε να το μετατρέψετε σε μια πιο διασκεδαστική δραστηριότητα. Πιείτε λίγο κρασάκι, βάλτε μουσική. “Πάντα ξεκινήστε την καθαριότητα με την ίδια μουσική”, λέει η Kell. “Αυτό θα συντελούσε στη ‘σύνδεση’ ώστε όταν ακούτε το συγκεκριμένο τραγούδι το μυαλό σας, να πηγαίνει απευθείας στην καθαριότητα.

5. Επιμείνετε στο “μαζί”

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να καθαρίζετε ταυτόχρονα με τον σύντροφό σας, διαφορετικά αν ο ένας καθαρίζει και ο άλλος ελέγχει το email του στον καναπέ, θα υπάρχει δυσαρέσκεια”, λέει ο Kell. “Πρέπει να ορίσετε πότε θα το κάνετε και να το κάνετε μαζί (δείτε την παραπάνω συμβουλή 2) – αυτό δίνει την αίσθηση ομαδικής εργασίας που δεν παίρνετε όταν το κάνετε ξεχωριστά “.

6. Δείξτε κατανόηση όταν πρόκειται για άχρηστα πράγματα

Ένα από τα πιο δύσκολα ζητήματα είναι να απαλλαγούμε από τα αντικείμενα που δεν χρησιμοποιούμε πλέον, αλλά εξακολουθούν να έχουν συναισθηματική αξία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να μην κατακρίνετε ούτε να ειρωνεύεστε τα πράγματα του συντρόφου σας.

“Μιλήστε μαζί του, και κάντε ερωτήσεις σχετικά με το αντικείμενο και τις μνήμες που συνδέονται με αυτό”, λέει η Kell. “Όταν ακούμε τον άλλον, τότε μπορεί να είναι πιο εύκολο να ξεφορτωθεί κάποια αντικείμενα. Ενθαρρύνετε τη σύζυγο σας να δοκιμάσει το φόρεμα της αποφοίτησης. Ενθαρρύνετε τον άντρα σας να σας δείξει πόσο στυλάτος ήταν φορούσε εκείνο το κολεγιακό σακάκι – μερικές φορές αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται”.

Κείμενο συντομευμένο – Απόδοση : Λία Μαλλίδου-Μαλέσσα
Πρωτότυπο κείμενο : thenest.com

Διαβάστε επίσης

Close