Η γραμματική του γέλιου στην υπηρεσία της υγείας μας!

Η γραμματική του γέλιου στην υπηρεσία της υγείας μας!

Σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι αναγκαίο να περάσουμε από τα “αχ, αχ!” στα “χα, χα!”… και με συνταγή γιατρού!

Οι δονήσεις των φωνηέντων, που χρησιμοποιούμε γελώντας, ξυπνούν την ενέργεια σε κάποια μέρη του σώματος μας! Μπορούμε να εξασκηθούμε στο ¨τεχνητό γέλιο” χρησιμοποιώντας διαφορετικά φωνήεντα γέλιου, κάθε φορά. Την τεχνική αυτή προτείνει η Καναδή ψυχοθεραπεύτρια Paule Desgagnes.

Από την άλλη πάλι, στο βιβλίο του Αλέξανδρου Λουπασάκη, ”Γέλιο η καλύτερη θεραπεία”, βρίσκουμε απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως: Η γραμματική του γέλιου στην υπηρεσία της υγείας μας!Το γέλιο είναι έμφυτο ή επίκτητο χαρακτηριστικό; Πώς σχετίζεται το γέλιο με την ευφυΐα; Πώς το γέλιο μάς βοηθά να βρίσκουμε τα μονοπάτια των ευκαιριών και να μην μένουμε κολλημένοι στα εμπόδια; Υπάρχει γέλιο χωρίς αιτία; Ποιες είναι οι θεραπευτικές ιδιότητες του γέλιου; Πώς το γέλιο μπορεί να βοηθήσει στην αυτοθεραπεία σας;

Πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα πάνσοφα ηρεμιστικά και παυσίπονα που διαθέτει ο οργανισμός σας; Υπάρχουν επιστημονικές μέθοδοι μέτρησης του χιούμορ; Τι είναι το πρόγραμμα “Ελληνική Κλινική Γέλιου”; Το γέλιο μαθαίνεται; Σ’ αυτό το βιβλίο θα βρείτε όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για τη θεωρία και πράξη του γέλιου και της γελωτοθεραπείας… Γιατί η ζωή έχει δύο όψεις. Ευτυχώς που η μία είναι ξεκαρδιστική!

Oι πιο προχωρημένοι σε τεχνικές διαλογισμού μπορούν, συγχρόνως με το γέλιο αυτό, να συγκεντρώσουν και την προσοχή τους στα αντίστοιχα σημεία του σώματος. Πάντως είτε με διαλογισμό είτε χωρίς, μόνο οφέλη μπορεί να αποκομίσουμε από αυτή την πρακτική.

Το ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ! ξυπνάει την ενέργεια στο λαιμό και στους πνεύμονες.
Το ΧΕ, ΧΕ, ΧΕ! κινητοποιεί το θυρεοειδή αδένα.
Το ΧΙ, ΧΙ, ΧΙ! δονεί όλο το σώμα.
Το ΧΟΥ, ΧΟΥ, ΧΟΥ! ενεργοποιεί τον αυχένα, όπως επίσης και τις φωνητικές χορδές.
Το ΧΟ, ΧΟ, ΧΟ, ΧΟ ! ενεργοποιεί το διάφραγμα, τη θωρακική και σπλαχνική κοιλότητα.

Από το βιβλίο του Αλέξανδρου Λουπασάκη, ”Γέλιο η καλύτερη θεραπεία”

Επιμέλεια κειμένου: Μαρία Κάπλα

Διαβάστε επίσης

Close