10 tips για να διατηρήσεις τα κίνητρά σου όλο το χρόνο

10 tips για να διατηρήσεις τα κίνητρά σου όλο το χρόνο

Οι στόχοι που βάζουμε κάθε χρόνο, τον πρώτο μήνα του έτους, σχεδιάστηκαν για να δώσουν στους ανθρώπους την ευκαιρία να κάνουν αλλαγές στη ζωή τους και να επιτύχουν προσωπικά στοιχήματα. Θεωρούνται συχνά ως ένα νέο ξεκίνημα και μια ευκαιρία να θέσει κανείς θετικές προθέσεις για σωματική και ψυχική υγεία για το υπόλοιπο έτος. Ωστόσο, τα προγράμματα, οι χρόνοι και διάφοροι πειρασμοί, είναι εύκολο να βάλουν την προσωπική μας υγεία στο περιθώριο. Η διατήρηση της λίστας με τους στόχους, λοιπόν, μπορεί να μοιάζει δύσκολη κατά καιρούς, αλλά ακολουθώντας αυτές τις 10 εύκολες συμβουλές θα διατηρήσεις τα κίνητρά σου και θα βάζεις την υγεία σου πρώτη, καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους …

10 tips για να διατηρήσεις τα κίνητρά σου όλο το χρόνο

Σημείωνε. Πάρε ένα όμορφο ημερολόγιο και κάθε βδομάδα κατάγραφε τους στόχους και την πρόοδό σου.

Δούλεψε πάνω στους στόχους σου. Εάν π.χ. ο στόχος είναι να τρέξεις σε μαραθώνιο, μπορείς να ξεκινήσεις να τρέχεις σε 5χλμ ή 2χλμ το διάστημα πριν το μεγάλο αγώνα.

Τελειοποίησε ένα fitness challenge. Διάλεξε μεταξύ των καθισμάτων, της σανίδας ή των Push-ups, εξασκήσου καθημερινά για ένα μήνα και φτιάξε το δυνατό σώμα που πάντα επιθυμούσες.

Ετοίμασε τα γεύματά σου. Αγνόησε την επιθυμία για εύκολο και γρήγορο delivery junk food και φτιάξε τα γεύματα των επόμενων ημερών σου. Φρόντισε να τα βάζεις σε ειδικά γυάλινα σκεύη, για να διατηρούνται και να είναι εύκολα στη χρήση.

Άλλαξε μορφή άσκησης. Η ρουτίνα στο είδος γυμναστικής σου μπορεί να σε κουράσει. Έτσι, μπορείς να κάνεις μια αλλαγή, π.χ. αν κάνεις τρέξιμο συνήθως, μπορείς να δοκιμάσεις το κολύμπι.

Δωροδόκησε τον εαυτό σου. Για κάθε μικρό στόχο που πετυχαίνεις, κάνε στον εαυτό σου ένα δώρο, π.χ. το κραγιόν που έλεγες καιρό να αγοράσεις.

Όρισε υπενθυμίσεις. Εάν, π.χ. ο στόχος είναι να τρέχεις για 30′ κάθε μέρα, χρησιμοποίησε το κινητό σου για να σου υπενθυμίζει την ώρα που πρέπει να το κάνεις.

Μην το κάνεις μόνος/η. Ζήτα από έναν φίλο σου να έρθει μαζί σου για ένα fitness challenge. Αν είσαι ανταγωνιστικός τύπος, αυτό θα σε βοηθήσει, ώστε να προσπαθήσεις πιο σκληρά για το στόχο.

Βάλε τάξη. Καθάρισε το ντουλάπι και το ψυγείο από τις σακούλες με πρόχειρο φαγητό και αποθήκευσε μια ποικιλία από υγιεινά και θρεπτικά τρόφιμα, ώστε να είναι πάντα έτοιμα σε περίπτωση λιγούρα. Τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά είναι πιο θρεπτικά και πιο χορταστικά κι έτσι αποφεύγεις τα τσιπς, στα οποία έχεις εύκολη πρόσβαση.

Πάρ’το χαλαρά. Πάρε τους στόχους σου στα σοβαρά, αλλά μέχρι ενός σημείου. Αν, για παράδειγμα, θες να φας ένα γλυκό, απλά φά’ το. Μπορείς να βάλεις και τη γιόγκα στη ρουτίνα σου για περισσότερη ηρεμία. Άλλωστε, σημασία έχει το ταξίδι και πρέπει να το απολαμβάνεις.

Διαβάστε επίσης