4 αποδεδειγμένοι τρόποι για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα

4 αποδεδειγμένοι τρόποι για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα

Όλοι έχουμε τέτοιου είδους τις μέρες. Από αυτές που φτάνουν στο τέλος και σκεφτόμαστε: «Δεν έχω καταφέρει τίποτα σήμερα!». Πέφτεις για ύπνο αποθαρρυμένος και το μόνο που καταφέρνεις είναι να σηκώνεσαι το επόμενο πρωί χειρότερα -αν, δηλαδή, καταφέρεις να σηκωθείς. Είπαμε, όλοι έχουμε τέτοιες μέρες πότε-πότε. Αλλά, δε χρειάζεται να γίνουν ο κανόνας. Υπάρχουν αποδεδειγμένοι τρόποι για να βγάλεις εντελώς αυτά τα πρωινά από τη ζωή σας.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις (και πολλοί άνθρωποι) είναι να μην έχεις μια σταθερή ρουτίνα το πρωί και όταν κάτι ξεκινάει λάθος, συνεχίζει κι έτσι. Κάνεις λάθη στη δουλειά, χάνεις ευκαιρίες, ξεχνάς πράγματα και όλα αυτά σου κοστίζουν πραγματικά χρήματα και χρόνο στη ζωή. Τι θα γινόταν όμως αν σου έλεγα πως όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν με 4 απλά βήματα;

 

Ακολούθησε μια ρουτίνα χωρίς σκέψη

Όταν ξυπνάς το πρωί, θα πρέπει να έχεις ήδη ένα σχέδιο για το πώς θα ξεκινήσεις τη μέρα. Πριν βγεις από το κρεβάτι, σκέψου τις πρώτες 3-5 ενέργειες που θα κάνεις. Η ψυχική ενέργεια που εξοικονομείς θα σε εκπλήξει, διότι ενεργοποιείται η «μνήμη εργασίας» που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για πιο θετικά πράγματα. Τις μέρες που ξυπνάς έτσι, η ζωή σου θα είναι πιο εύκολη. Η μέρα σου θα είναι γεμάτη από πράγματα που αξίζουν περισσότερο την ψυχική σου ενέργεια και βασίζονται σε αυτή. Κάνε τις σκέψεις σου πριν κοιμηθείς, ώστε να μην χρειάζεται να χρησιμοποιείς τις πιο φρέσκες σκέψεις σου το πρωί για να καταλάβεις τι πρόκειται να φορέσεις ή τι πρέπει να φας.

Φόρτισε τις μπαταρίες σου

Όπως, κατά τη διάρκεια της νύχτας, φορτίζεις το κινητό σου, έτσι φορτίζεις και το σώμα σου με τη διαδικασία του ύπνου. Το πρωί πρέπει να κάνεις το ίδιο και με το μυαλό σου. Ξεκίνα τη μέρα σου με κάποιου είδους ώθηση, όπως π.χ. μια σωματική άσκηση. Στη συνέχεια, πιες ένα καλό φλιτζάνι καφέ και φάε ένα υπέροχο πρωινό. Υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες που δείχνουν ότι αυτό που τρως το πρωί είναι υπεύθυνο για την πορεία της υγείας σου. Είναι σημαντικό να καταλάβεις τι σου ταιριάζει καλύτερα το πρωί. Τι σε ενεργοποιεί; Χρειάζεσαι άσκηση, καφεΐνη, ή μερικές καλές θερμίδες; Βρες τι λειτουργεί για σένα και κάνε το.

 

Σχεδίασε τη δουλειά σου και δούλεψε το σχέδιό σου

«Η παραγωγικότητα δεν είναι ποτέ ατύχημα. Είναι πάντοτε το αποτέλεσμα μιας δέσμευσης για αριστεία, έξυπνο σχεδιασμό και επικεντρωμένη προσπάθεια. «- Paul J. Meyer

Κάθε πρωί ξεκίνα με μια επισκόπηση των πραγμάτων που ασχολείσαι και με έναν έλεγχο στα email σου. Γράψε τις κορυφαίες προτεραιότητές σου για την ημέρα. Διάλεξε το ένα πράγμα στη λίστα που, εάν όλα πάνε καλά, θα σου δώσει δύναμη για να διεκπεραιώσεις όλα τα υπόλοιπα της λίστας. Σκέψου το ως ένα πράγμα που πραγματικά χρειάζεται να πάει καλά, και αν πάει στραβά, όλα τα άλλα θα πάρουν πιθανώς την ίδια κατεύθυνση.

Γέμισε το κεφάλι σου με θετικές σκέψεις

Όλα ξεκινούν με τη στάση σου. Ξύπνα και αποφάσισε ότι σήμερα θα κάνεις εξαιρετική δουλειά. Σήμερα θα αναζητήσεις ευκαιρίες για να βελτιωθείς. Σήμερα θα επιλέξεις να δεις το θετικό σε κάθε αλληλεπίδραση. Μην κάνεις τα ίδια λάθη που κάνουν τόσοι άλλοι και πέφτουν στη λούπα της κακής διάθεσης.  Κάθε πρωί που θα κάνεις μια αρνητική σκέψη, απλά διώξ’ την και επικεντρώσου στο στόχο σου.

 

Διαβάστε επίσης

Close